Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i Reklamacje

Wyciąg z regulaminu sklepu internetowego dotyczący odstąpienia od umowy.


8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego (wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Towaru Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta, przed upływem wskazanego terminu, pisma pocztą na adres wskazany w § 2  lub poprzez przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@aromajoy.pl


WZÓR OŚWIADCZENIA:
Aromanti sp. z o.o.  
Ul. Domaniewska 47
02-672 Warszawa 
Imię i nazwisko konsumenta
 Adres konsumenta                                              
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
 
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu ……………………. na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny. 
Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.
Proszę o zwrot ceny towaru na konto*……… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
 
 
………………………
Podpis konsumenta

Wyciąg z regulaminu sklepu internetowego dotyczący reklamacji produktu

6. REKLAMACJA

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe produkty. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego produktu.
2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1740 ze zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, datę wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.


WZÓR OŚWIADCZENIA REKLAMACYJNEGO:
Data, miejscowość
Imię i nazwisko konsumenta
 Adres konsumenta                                              
Aromanti sp. z o.o.  
Ul. Domaniewska 47
02-672 Warszawa 
REKLAMACJA TOWARU 
 
 
Niniejszym zawiadamiam, że w kupionym w dniu……………………..(należy wpisać datę zakupu towaru) towarze w postaci………… (wpisać nawę towaru wraz z dokładnym oznaczeniem np. nr serii) ujawniła się wada polegająca na ………………………………… (proszę opisać dokładnie na czym polega wada towaru np. krzywy zawias, uszkodzony wyświetlacz).
Wadę stwierdziłam/em* (*proszę wybrać właściwe) dnia  ………………………. (proszę podać datę), czyli w ciągu roku od wydania mi towaru* (* proszę uzupełnić i zostawić ten fragment, jeżeli faktycznie wada została stwierdzona w ciągu roku od wydania towaru – w przeciwnym razie cały fragment należy usunąć).
W związku ze stwierdzoną wadą żądam wymiany wadliwego towaru na nowy, wolny od wad lub zwrot ceny zakupu towaru.
Do niniejszego pisma przedkładam dowód zakupu w postaci ………………………. (np. kopii faktury, kopii paragonu, potwierdzenia przelewu itd.).
Jednocześnie informuję, że względu na rodzaj rzeczy/ sposób jej zamontowania / jej stan* (*proszę wybrać właściwe) dostarczenie przeze mnie towaru jest niemożliwe. Towar znajduje się w……………………………………………….(jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy dostarczenie rzeczy przez konsumenta okazałoby się nadmiernie utrudnione np. całkowite uszkodzenie, zniszczenie towaru, kupujący musi udostępnić sprzedawcy zdjęcia rzeczy lub rzecz w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Jeżeli z taką sytuacją mamy do czynienia proszę wpisać adres gdzie znajduje się wadliwy towar. Jeśli taka sytuacja nie ma miejsca, cały fragment należy usunąć).
 
INFORMACJA! Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, musi na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwą rzecz – art. 561[2]§1 kodeksu cywilnego
 
  ………………………………………….
 (czytelny podpis konsumenta)

Wysoka jakość

Urządzenia i kompozycje zapachowe spełniające najwyższe normy bezpieczeństwa.

Szybka dostawa

Realizujemy zamówienia w ciągu 24 - 48 godzin
na terenie całej Polski.

Gwarancja i serwis

Pełne wsparcie serwisowe i gwarancja na wszystkie zakupione urządzenia.